mandag 23. juli 2012

Til gravide og nybakte mødre:





Alltid sagt at når jeg får baby så vil jeg så svært gjerne ha bæreseler eller noe lignende som slik da jeg var lita.
Nå vet ikke jeg om jeg ble bært akkurat slik men jeg husker pappa hadde en bæremeis som jeg så stolt satt oppi når vi var på skogsturer,noe jeg har kjempegode
minner ifra.
En Meitai er som regel svært dyr men heldigvis kom jeg over ei dame som selger splitter nye,til en mye rimeligere penge,til bare 350,-!
Til denne prisen er det verdt å prøve!

Litt om Meitai:

En Meitai er en asiatisk bæresele som man bærer barnet med,som man knytter til sin egen kropp.
Den kan brukes til barnet er nyfødt til det er 2-3år.
Brukes av både kvinner og menn og kan brukes på både rygg,mage og hofte til de voksne.

Meitai er ergonomisk riktig til kroppen og er komfortable å bruke.

Hvorfor bære barnet?Babyer trenger som kjent mye nærhet.
En bæresele er et verktøy som lar deg gi trøst,nærhet,varme,smertelindring og kos,samtidig som det gir deg
frie armer. Bæring fremmer faktisk også melkeproduksjonen! 
Dette verktøyet kan brukes like godt hjemme som det kan på turer i skog og mark.

Hørt flere nybakte foreldre prøve bæreseler og de aller fleste synes det er til stor hjelp og at det ikke minst er koselig;-)
Nå gleder jeg meg til å få vår,den er i postkassa om få dager!

Her er eksempler på sider du kan lese mer om eller kjøpe bæreseler:
Tettinntil.no  , Lotusbarn.no  og vidunderbarn.no .

Lykke til!
Har du noen erfaring med Meitai eller andre bæreseler? 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)