mandag 23. juli 2012

Oppussing av entrè


Vegger,dører og listverk er blitt malt i gangen så nå lukter det ganske stramt av både maling,lakk og whitesprit her.
En splitter ny kommode ligger i flatpakken sin å venter på å bli skrudd sammen,men det får nok vente til i morgen.
Arma er ødelagt og tv`en glimrer til med masse filmer i kveld!
Perfekt,for jeg er hjemme alene mens kjæresten er ute med kompisene sine på "guttas julebord" ;)

Der er vell stemningen høy tenker jeg,noe jeg helt sikkert får merke når jeg skal hente han utpå natten.


Den gamle og den nye fargen i gangen var ikke så ulik men den nye fargen ble mye lysere og varmere enn den forrige.
Den veggen i midten som jeg har malt halvveis på bildet,besto bare av speil før.
Så de reiv jeg av,jeg har kjøpt et nytt og mye finere speil,hihi.

Dørene var gamle og slitte,og faktisk helt gul i forhold til den nye hvitfargen jeg malte dører og listverk med.
Det ble strax myyyye finere!

Får legge ut sluttresultatet i morgen!
Blir mye bilder fremover nå så mye som vi har kjøpt inn,pussa opp og fått på plass:)

Håper du har hatt en flott lørdagskveld♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)