søndag 22. juli 2012

Tap Tap Tap ? Could you send in some real food?





Synes ukene går ganske fort,til tross for kvalme og generelt dårlig form.

I uka som har vært,altså graviditetsuke 15,synes jeg kvalmen og hodepinen har tatt seg opp igjen så på fredag venter det en ny akupunktur-time slik at jeg kan få det litt bedre igjen.
Om en uke reiser vi til hytta på Røros så jeg stresser bittelitt...vil så gjerne være i bra form og være i aktivitet sammen med mine tre tantebarn når vi først skal være sammen.Krysser fingrene!


På mandag var vi til kontroll til fastegen min,hvor han målte hvor stor magen har blitt osv.
Livmoren er nå 15cm fra skambenet og opp til like over navlen.
Han kunne høre mye liv der inne,så babyen vår er en aktiv krabat:-)



Jeg kan selv kjenne mye liv om dagene.
Denne boblinga har gått over til å være bittesmå,lette spark som er helt utrolig å kjenne på.Det er for tidlig for kjæresten å kjenne noe enda,noe han synes er ganske dumt for han gleder seg så mye til å kjenne sparkene han også ♥
På tirsdag fikk jeg hengt opp vår/sommer-gardinene og gjort litt husarbeid før kvalmen kom for fullt igjen.Det gjelder å bruke de små timene man er "frisk",til å gjøre noe fornuftig,hihi.



Jeg har også fått klærn`e jeg bestilte fra H&M. Alt sammen satt helt perfekt så nå slipper jeg å gå med mine egne bukser hvor jeg må ha den øverste knappen og litt av glidelåsen åpen for at det skal være plass til magen.
Ellers lite å medele,får ikke med meg så mye i verden her hvor jeg sitter/ligger.Begynner å kunne tv-programmene på rams iallefall for å si det slik,haha.

Kikkehull ut navlen hadde vært`no det;-)

Ha en fin kveld søtinger! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)