mandag 23. juli 2012

Sommerlig interiør del 3


Småtterier her og der er kjøpt inn men enda er det en del som står på ønskelista når det gjelder interiøret her hjemme.
Det tar tid å bli 100% fornøyd,særlig når man driver å forelsker seg i stadig
nye ting hele tiden;-)







Hvite og blomstrete løpere er et must.Det gir et hvilket som helst mørkt møbel et sommerlig og lyst preg.

Søte skilt som "Mor og barn sover" etc.

Hvit vinhylle med plass til flere enn 4 stk vinflasker på,det har stått på ønskelista kjempelenge! I want!!

Slitte tre-rammer og/eller malte rammer.

Engler i alle former og fasonger er hjertelig velkommen her i huset...engler er det fineste jeg vet!

Tre-stige som jeg kan henge pledd på osv.står også høyt på lista.Den kan enten få plass på stua eller på badet har jeg bestemt.

Hvite,strikkede putetrekk med flettede mønster. Mamma? ;-)

Keramikk-krukker med forskjellig motiv.

Jeg er ikke så flink med orkidèer,men jeg kommer meg;-) Jeg ønsker meg noen rosa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)