torsdag 26. juli 2012

Babypledd i posten!


Har lenge vært på utkikk etter et tykt og mykt babyteppe men uten særlig hell.
Tenker ikke på helseteppe for det har den stolte mormor (mammaen min) kjøpt.
Ville ha et som var varmt og passe stort som vi kunne bruke inne og ute i vogna og sannelig fant jeg et i 50% ull og 50% bomull fra H&M som jeg heeeelt tilfeldig skal hente på posten i dag!
Ære være nettshopping;-)
H&M har faktisk begynt med baby/barnekolleksjon i Home-sortimentet sitt...tror sannelig det blir kjøpt mye derifra heretter også.



Senere i dag skal pakken hentes,vaskes og bli pakket ned i sykehus-bagen som jeg så smått har begynt å tenke på.
Bedre å være tidlig ute enn for sent...ikke fader om jeg pakker sykehus-bagen i rier og smerter;-)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)