onsdag 25. juli 2012

Nye babyklær bestilt




Lille-nurk har fått kjempemye av klær allerede og vi har arvet en hel del også!
Men når jeg ser så fine,flotte babyklær på butikken eller på internett så klarer jeg rett å slett ikke å styre unna:-)


Nå har vi nok av nyfødt-størrelser så nå er det større størrelser som gjelder,altså fra 62/68 og oppover og det er akkurat i de størrelsene
jeg har bestilt nå.


Fargene er enda nøytrale og kan brukes til begge kjønn...
Gjett om vi sparer mye penger på nestemann når det gjelder klær!

Den største pakken jeg har bestilt inneholder 2 langermede bodyer,2 bukser,1 genser,1 lue,babyteppe og et par tøfler til den snille prisen av 299,- kr.

Nå var jeg så heldig å ha en rabattkode som ga meg 50% rabatt så dette var myyye klær til kun 149,- kr;-)


Klærne er fra Ellos og Ellos har blitt min nye favorittbutikk på nett!
Hjelpes,så mye fint de har fått av babyklær.
Det blir nok å bestille en god del derifra heretter,det kan jeg love!

Den andre pakken jeg bestilte inneholder to sparkebukser,synes det 
er så utrolig søtt med sparkebukser med fot;-)
Den pakken kostet 49,- kr på salg så mye penger er spart på alt jeg har bestilt!

Gjelder å holde litt utkikk å kjøpe på salg også,det er sannelig
mye å spare på alt.

Nå gleder jeg meg bare til klærne kommer i posten så de får plass i kommoden 
til lillenurket vårt!



Har du noen favorittbutikker du handler baby/barnetøy fra? 








2 kommentarer:

  1. kjempefin blogg du har laget, Veronika=)

    jeg har litt erfaring med klær til små nydelige nurk og kan anbefale name it-body, de koster litt mer enn på ellos og h&m men de holder fasongen. str.bukser og sokker er også av god kvalitet hos name it.
    ellers er det vel bare og prøve seg litt fram. du/dere finner fort ut hva som passer å ikke.
    kan være lurt å ha noen bodyèr med oppknepping i front når bab`yen er nyfødt (sånn at dere slipper å dra bodyen over hodet)
    masse lykke til med utprøvingen =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! Er hyggelig når folk synes det;-)

      Tusen takk for tips også,det blir vell en del utprøving og feiling vil jeg tro men sannelig bra vi lærer;-)

      Klem.

      Slett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)