mandag 23. juli 2012

Barnevogna i hus!




Endelig er barnevogna i hus! 

*LYKKE*
Var å hentet vogna med babybagen,sportsdelen og fottrekket på torsdag.
NÅ har det virkelig gått opp for meg at vårt lille nurk snart kommer,vi kan knapt vente! ;-) 
Hadde tårer i øynene da jeg gikk ut av Bebito,bærende stolt på babybagen med babyen sparkende som en gal i magen og pappaen kjørende på resten av vogna.
Det øyeblikket kommer jeg til å huske for alltid,det er jeg sikker på ♥ 


Fine,flotte vogna vår...verdt alle pengene! 
Både jeg og Tom gleder oss kjempemye til å få tatt den i bruk ♥


Den stolte,kommende pappa følger nøye med på at alt er som det skal være med nyvogna vår mens selgeren viser oss..

Nå venter vi bare på stelleveska og parasollen som vi skal hente etter ferien.
Flere bilder kommer av vogna senere,jeg viser den stolt frem skjønner du;-) 


Hvilket vogn-merke bestemte du deg for og var fargen kjønnsnøytral? 
;-) 





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)