mandag 23. juli 2012

En pust i bakken..



I går og i dag er det danseshow i byen som holdes av Raw dansestudio.

Kjæresten min sto vakt i noen timer i går og han står i en del timer i dag også,fra 12-22.
Imens han var borte i går fikk jeg tatt en lenge trengt husvask her i heimen.
Både entrè,baderom og stue ble ryddet,vasket og støvsugd og det splitter nye klesskapet fikk plass til alle klær`ne mine omsider.
(viser bilder av skapet senere) 
Trodde jeg ble sengeliggende i dag for i morges klarte jeg såvidt å gå pga korsryggen men det kom seg heldigvis! 



I dag har jeg vært en tur på besøk hos min kjære mamma med hundene og når jeg kom hjem sto kjøkkenet for tur.
Nå er det rent og pent der også:-)
Tar meg en pust i bakken med et lite mellommåltid nå,bestående av yoghurt og banan før jeg skal hive meg på vindusvasken på kjøkkendøra.
Deilig å kose seg med husarbeid når formen er så bra....og noe må jeg jo gjøre mens kjæresten er så lenge borte!



Ikveld blir det sein kveldskos med taco og film med Tom Andrè,det ser jeg fram til;-)
Hva gjør du på en lørdag med guffent vær? 




Legger med et bilde av meg og babymagen også,hihi;-)



Ha en fortsatt god helg søte små! ♥






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)