mandag 30. juli 2012

Nye høstjakker




I fjor var det høstkåpe jeg letet land og strand etter som jeg endelig fant til slutt...

I år var det i grunn ei tynn høstjakke jeg ønsket meg men siden gravidmagen er i veien nå så ville jeg ikke bare kjøpe ei jakke som passer en liten stund og risikere at den ble lagt bort etter graviditeten.Nei,jeg la heller litt ekstra penger i jakka og bestilte ei tykkere ei istedet.Med innsnøringene på sidene kan jeg bruke jakka både med tjukkemagen på plass og etter jeg har født:-) 

Kjæresten fikk seg ei etterlengtet høstjakke i brun,noe han ble så glad for at han svært gjerne ville bruke den i går når det var 20 varmegrader men da måtte jeg si stopp,hihi.



Det finnes nok av dager med drittvær og svært lite varme her i Trøndelag så vi begge skal nok få brukt jakkene våre tidsnok.
Gleder meg til trilleturer til høsten kledd i nyjakka iallefall,den skal nok holde meg varm i massevis!


Begge jakkene er fra H&M til 499,- og 599,-.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)