mandag 23. juli 2012

Magebilder uke 8-15



Er så gøy å se alle forandringene med og i kroppen som har skjedd i det siste!

De er plutselig begynt å bli veldig merkbare.Vet at med tiden så er ikke strekkmerker og masse vektøkning så gøy lengre men men,dette må man igjennom.

I dag har jeg fått merke mer "bobling" nede i magen enn før,så artig å kjenne de små,fjærlette bevegelsene fra 
babyen ♥
Nå gleder jeg meg mest til at magen skal få en mer gravid-fasong som kommer rundt uke 18 +,for akkurat nå synes jeg selv jeg bare ser tykk ut.
Vi tar bilder uke til uke men med et par-tre uker imellom bildene kan man se større forskjell,som de jeg har satt
sammen her.


Her er magemusklene stramme og enda er forskjellen så stor! 
(synes jeg iallefall)
Magen revner vell ved 9 mnd,haha;-)

Når fikk du en skikkelig merkbar kul på magen? 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)