mandag 23. juli 2012

Ny spisestue

Nå har jeg plassert meg godt til rette oppi sofaen med både kjæresten,hundene og svigerforeldrene mine:)
Sannelig bra vi har kjøpt oss stor sofa!
Når jeg tenker over det så tror jeg ikke jeg har lagt ut bilder av storsofaen vår heller slik jeg lovte for en stund tilbake...hmm,jeg er visst full av lureri!
(Bilde kommer)

Vell,det er fredag og uken har gått altfor fort igjen.
Vært til mammaen min med tantegullet mitt i hele dag for her var det så mye støy fra arbeidsmennene utenfor.

Når jeg kom hjem fikk jeg sannelig en bittelitt for tidlig bursdagspresang fra svigerforeldrene mine,de hadde nemlig kjøpt de siste 4 stolene som manglet til spisestuen som jeg kjøpte på mandag.
Gjett om jeg ble glad!!

Lenge siklet på spisestuen men den har vært så utrolig dyr.
Fant bordet til 1500,- på Finn.no på mandag,prutet det ned til 1000,- og hentet det en halvtime senere.
Røverkjøp!
Stolene fikk vi også rimeligere pga salg så jeg har nå allerede spart meg flere tusen kroner.

Så,plutselig hadde vi en kjempestor spisestue...hmm,ommøblering takk!
Nå står alt litt sånn foreløpig siden vi skal selge baren til Tom også...men det får gå for en stund:)
Ble litt tomt på veggene også men det blir etterhvert.
T+T+T = Ting Tar Tid







Gleder meg til å invitere familie og venner på middager nå;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)