mandag 23. juli 2012

Oppussing av stua 16.12.2010

De fleste har vell fått med seg at jeg og min kjære driver og pusser opp leiligheten hans nå,er ikke lenge til jeg kommer med flyttelasset mitt og da blir jeg for godt;)
(har jeg fått beskjed om!!)

Veldig enige om at stua,soverommet,trappa og kjøkkenet trengte et løft først,så vi startet i november og fristen til å bli ferdige var til jul.
Vi har stått på og vært kjempeflinke begge to synes jeg,og nå er vi snart ferdige.
Vi skulle egentlig senke taket og ha downlights over hele leiligheten men DET måtte vi ta etter jul.
Ville ikke risikere at det sto halvferdig her i jula.
Tom har senket taket på soverommet men lysene kommer på nyåret.

Tenkte jeg skulle vise bildene fra stua denne gangen,flere bilder av interiør,resten av leiligheten,osv kommer senere når ALT er 100% ferdig.


Fargevalget var vi enige om med en gang og "noen" andre var også enige i det valget for alle de andre fargeprøvene
falt ned på gulvet,en etter en...alle utenom den vi ville ha:) (Nr.4 fra venstre)

SPISEKROKEN:

FØR


Malt rundt listene...stor forskjell i fargene.


Listene ble malt hvite..


ETTER

STUA:

KAOS!! Haha,åh gud,glad dette er over:)




Tom Andrê setter opp et stilas til meg:) Skal godt gjøres å nå helt opp dit uten!


Meg i farta:)


Nice outfit,haha;) Strålende fornøyd! :)


(gjelder å IKKE se ned når man har tre planker å balansere på)


Klarte jo selvsagt å springe på stilaset to ganger før kjæresten hengte opp ei pute slik at jeg ikke slo meg mere:)
Det ble tårer,donaldkuler og myyye latter av dette skal jeg si dere!


Vi fikk også erfare å sove på stua noen netter mens soverommet ble pusset opp.
Her er hele stua ferdigmalet!

Nå ligger vi på soverommet igjen,og etter-bilder av stua kommer senere når alt er på plass som sagt:)

Har du hatt et oppussingsprosjekt eller har du planer om det? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)