mandag 23. juli 2012

Nye utemøbler



Endelig ble det nye utemøbler på oss:)
Har ikke hatt utemøbler før untatt et par solstoler så det var ekstra stas å få de nye,samt å få pyntet en del med blomster og lys på den nye verandaen.
Den blir nok godt brukt i sommer,ingen tvil;)


Kjæresten måtte skru sammen bordet mens jeg var så heldig at stolene allerede var skrudd sammen i flatpakker;)
Lucky me!


Rosa sommerservietter..i like!




Elsker store lykter med kubbelys i,det er så fint om kvelden!




En stilig blomsterkasse fikk jeg også kjøpt så jeg fikk plantet om uteblomstene.
Denne står på gulvet.Planer om å kjøpe flere kasser som jeg kan henge opp på veggen eller etter taket også.
Lekkert med friske blomster i forskjellige farger♥


Slik ble det altså til slutt:)
Og bak meg står gassgrillen og treet vårt! Så det er stoooor plass til blokk å være:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)