søndag 22. juli 2012

Mamma-klær på vei..



De fleste jeg kjenner som er gravide eller som har gått gravide går i sine normale bukser til de føder men i denne gården er ikke det tilfelle! 
Her strammer buksene allerede,3 og en halv mnd på vei.De er passe over baken og i lårene men når det kommer til magepartiet går det galt.
Det viser bare at graviditeten går rett vei og at den lille vokser og trives der inne,spør du meg;-)

Nå er det nye klær på vei i posten og jeg gleder meg til å få på meg mammabuksene uten at det skal stramme og være ubehagelig for både magen og kvalmen min.


En vanlig cardigan som kan brukes til hverdag og selskap,gravid eller ei.
Denne kan magen vokse seg stooor i;-)


Mammabukse i dongeri.Enda en liten stund til jeg fyller den ut i magepartiet så denne får vi 
håpe jeg kan ha en stund! 


Ble forelsket i både toppen og fargen,denne blir ihvertfall flott til sommerbrun hud! 


Er ikke helt sikker på denne buksa siden det ikke er mammabukse men kjøpte den ganske stor så vi får se når den kommer i posten.Det som er så flott med H&M`s nettbutikk er at det er bare å sende det tilbake om det ikke passer og få pengene tilbake på konto et par dager etter ♥

Weee,nå er det bare å glede seg til klærne kommer om 7-10 dager.



What`cha think?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)