tirsdag 24. juli 2012

Ny blogg,ny start!

Follow my blog with Bloglovin


Har lenge fundert på å bytte blogg og bare starte helt på nytt og da falt det seg helt naturlig å gjøre dette akkurat nå.
Jeg valgte likeså godt å flytte blogg-plattform i den simple grunn at jeg er lei av "Blogg.no" og fordi jeg ønsket meg en ny blogg nå som vi starter på et helt nytt kapittel i livet,nemlig som småbarnsfamilie.
Valget falt på "Blogspot" for at jeg kunne gjøre mere med mine nerdete kunnskaper her og fordi jeg synes det er enklere å bruke og hittil er jeg storfornøyd med hvordan alt har utviklet seg her inne i løpet av noen dager.

Denne bloggen vil ha fokus på alt det jeg brenner for som interiør,foto,livet som snart mamma og de små ting i livet som vi her hjemme så fint kaller hverdagsmagi.

Den andre bloggen vil ikke bli slettet men den kommer ikke til å være i bruk.
Adressen dit er www.veronikamoen.blogg.no om du skulle ønske å lese gamle innlegg.
Å flytte blogg er ikke bare bare,så jeg har derfor tatt noen gamle blogginnlegg som jeg har overført til denne,bare fordi jeg synes det er koselig å ha det meste av blogglivet samlet på en plass selv.

Å "skjule" seg bak et helt nytt bloggnavn var egentlig ikke meningen men når jeg funderte på en ny blogg så gikk tankene over til et nytt bloggnavn helt automatisk.
Bloggen skulle egentlig døpes for "Den lille lykke" men med fare for at det ble for langt og tungt å si ble den derfor døpt "LilleLykken" istedet.

"Lillelykken" beskriver meg og oss som vi er og har det,og med en lite vidunder som snart kommer til verden kan ikke ting bli mer perfekt.
Klisje de luxe men er gud så godt det er å bare ha det bra og være lykkelig!:-)

Håper noen av de faste leserne mine følger meg videre,det hadde vært utrolig koselig!
Sånn ellers vil jeg si velkommen til de nye,håper jeg kan finne frem både smil,latter,vekke nye ideèr,tanker og inspirasjon i hodet ditt etterhvert som tiden går:-)

(I nettadressen skrives LilleLykk1 med et 1-tall husk,flere har lurt litt på hvordan det skrives)







2 kommentarer:

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)