mandag 23. juli 2012

Solfylt lørdag




Lørdagen ble som jeg håpet på,en solfylt dag med mange varmegrader! 
Bega meg ut på siste finish av skjenken vår som jeg har pusset opp,men til slutt ble det for varmt å stå innendørs å jobbe med gravidmagen;-)
Ble iallefall typ 99% ferdig!
Flyktet ut på verandaen med en iskald alkoholfri øl og med en Spirello-is istedet.
Slik har dagen gått,bare solslikking og kos.



Nå har vi nettopp kost oss med lasagne og hvitløksbaguetter,jeg og kjæresten♥
Ble så mett at jeg ligger som et slakt på sofaen.
Skal ikke ligge å late meg så lenge,arbeidslysten kom sigende over meg igjen,nå som solen har gått ned og det ikke er så varmt lengre.
Tenkte å vaske og stryke flere av babyklærne til lillenusk så jeg så smått får begynt å pakke det i kommoder på det ikke-påbegynte barnerommet enda:-) 




Etter dette bildet forsvant det meste av klærne,det ble for varmt å sitte i bukse og singlett gitt!



En god St.hans-kveld ønskes dere:-) 




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)