mandag 23. juli 2012

Sommerlig interiør


Nå er det på tide å bytte ut mørke farger med sommerlige og friske farger.
Dette gjelder selvsagt her i heimen også og jeg kan knapt vente!
Innkjøp av interiør og utbyttninger fra det gamle til det nye er det morsomste jeg vet:-)

Jeg har valgt å bytte ut lilla-temaet mitt med flere rosa-nyanser og mintgrønn de fleste steder i leiligheten.
Er ikke det sommerlig og friske farger så vet ikke jeg:-)
Noe er allerede kjøpt inn,noe annet er fremdeles på ønskelista.
Forhåpentligvis blir ønskelista oppfylt litt sånn etterhvert!

Jeg legger ut en sniktitt fra soverommet vårt som snart blir ferdig,legger selvsagt ut bilder når den tid kommer.
Ikke alt blir prikk likt,men noe i nærheten av dette ihvertfall.
Senga er allerede bestilt og jeg gleder meg så sykt mye til den kommer siden det er så lang bestillingstid på akkurat denne!





Varene er plukket ut alt fra Kremmerhuset,Kid og Bohus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)