fredag 3. august 2012

Som rene julaften!




 I går kom endelig sommerværet til Trondheim,noe jeg,storesøster,tantebarna mine 
og hundene fikk nytt til de grader!
Vi var ved Leirfossen i hele går,en plass med lekeapperater for barna,sitteplasser,små brygger osv.

Til tross for at bekkenet mitt hadde låst seg skikkelig så fikk vi en flott dag tross alt:-)
Koselig å ha en søster-dag med sladder og kos! 

Det ble grilling på meg og kjæresten når jeg kom hjem,fantastisk godt å endelig nyte god grillmat i
 et så godt vær.


Når vi var på Leirfossen lastet storesøster bilen vår med 3 store pappesker,stappfulle av babyklær,
samt dyne,pute,masse sengetrekk og feriegave til bebisen.

Det var jo som rene julaften for meg så når 

jeg kom hjem var jeg rask med å sette meg godt
til rette med den vonde ryggen for så å rive 
opp teipen på pappeskene! 

Gud,så mye fint av klær det var! Alt fra ullklær,utedresser,luer,sparkebukser,bodyer,gensre osv.

Klærne som ligger igjen i eskene er gutteklær men siden 
vi ikke vet kjønnet på babyen vår så får gutteklærne bare ligge,enn så lenge;-)


Vell,med denne store haugen liggende igjen på gulvet så kan jeg garantere at bebisen vår ikke skal mangle noe av klær med det første:-)

Dette er klær fra nyfødt til 6-7 mnd`er og så har vi jo massevis fra før av også...
hjelp,som vaskemaskina skal få kjørt seg framover! 

 Gleder meg til å kle på og pynte nurket vårt med masse fine klær,det skal bli så kos! 

I dag er bekkenet mitt verre enn i går så dagen blir nok tilbragt hjemme på verandaen i sola.Krykkene er tatt fram for å avlaste litt.
På mandag blir det å bestille seg time til fysio fort som fy!

Ønsker dere en god dag! ;-) 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)