tirsdag 7. august 2012

Dilla på hodeplagg




Nå som høsten nærmer seg med stormskritt,har jeg allerede gått til innkjøp av nye hodeplagg i form av luer,hårbånd og sixpence.

 Det er noe med høsten som jeg gleder meg til hvert eneste år,det å finne fram skjerf og lue,gå i høstløvet og kjenne nesetippen bli kald.

Noen nye innkjøp blir det hvert år,har en skuff full av masse hodeplagg,skjerf og hansker i mange forskjellige former og farger men det blir liksom aldri for mye.



I år har jeg allerede lagt min elsk på bl.a den nye sixpence`en min i fiskebensmønster på bildet øverst.
Den dumpet ned i postkassa mi i går og den satt som et skudd! 
Gleder meg til å ta den i bruk med bl.a ei tøff skinnjakke og støvletter;-) 

Ellers har jeg andre slagere som alpeluer og pannebånd som er supert å bytte ut med,alt etter vær og vind.

Den svarte baggylua på bildet i midten er perfekt til f.eks  bad-hairdays og hårbåndet til venstre som jeg har i flere forskjellige farger blir ofte brukt på ubestemmelige dager der det ofte blåser,er kaldt,varmt og det snør om hverandre;-)

Skulle du ville bare ha ei lue som en del av antrekket som du skal bruke både inne og ute,er det veldig kjekt med tynne baggyluer som den i midten. 

Kan forsikre deg om at svetten pipler om du skulle gå for en tykk en og hvem vil vell ende opp med sminken i bh`en etter en lang dag? Not me...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)