lørdag 25. august 2012

I do..



I dag skal vi i bryllup til et vennepar av oss,Katherina og Jan Roger og vi gleder oss stort! 

Nesten skyfri himmel og sol i tillegg...bedre kan det ikke bli.
Jeg begynte egentlig ikke å glede meg sånn skikkelig før i går,ETTER det evige kjole-problemet endelig var løst.
Ikke bare å bare å kle seg fint med 15 kg mer på kroppen,med en gedigen stor mage som skal skvises inn i de utroligste trange plagg og med bare 2 og ei halv uke igjen til termin!
Heldigvis fant jeg en i går og den får duge...det ble en kjole iallefall;-)

Vi skal ikke i kirka før 14.30 så vi har god tid på å syssle med litt annet småtteri før vi må dra.

Ei venninne hjalp meg bl.a med å male 1.strøket på gjesterommet/kontoret på torsdag og i går fikk jeg tatt 2.strøket.
Nuvell,man ligger ikke på latsiden som høygravid heller!
Nå mangler det hvitmaling på listverket som jeg tenker å ta i morgen,så er det bare å kjøpe og flytte inn møblene vi skal ha der.
Er vi heldige får vi det sånn cirka ferdig til babyen melder sin ankomst.

Ønsker dere en kjempegod dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)