lørdag 18. august 2012

I de sene nattetimer


Hvor blir dagene av? 
Aner ikke,de bare flyr avsted og før man vet ordet av det så er det helg igjen og det er gått altfor mange dager siden jeg har hatt tid til å vie litt tid til oppdateringer her.
For å begynne med så er blødningen i magen/det store blåmerket jeg har fått på innsiden av magen av babyen mye bedre nå.Kjenner det knapt!
Ellers er alt bra til tross for en del vondter i de siste dagene pga nedpress og stikninger.

Det kommer nok av at babyen holder på å feste hodet sitt og gjør seg klar til fødsel.
Det gjør ingenting for vi er veldig klar for å hilse på det ukjente vesenet som har så altfor liten plass til å boltre seg på nå.

Ellers har dagene gått med til barnerommet,klipping av kjentfolk før jeg tar mamma-perm,ærender her og der og enda mer "ruging"...mer enn nok å gjøre for ei høygravid Veronika iallefall,det merkes på kroppen.
Planen er å få tid til blogging i helga,så vi får se da;-)

Kjæresten min har bursdag idag (lørdag),så en ting jeg vet for sikkert er at vi skal kose oss i massevis i morgen!

Nå skal jeg og babymagen ta natta...skal prøve iallefall.
Som du ser på bildet så ligger babyen å presser rumpa oppover til høyre for navlen min.
Kanskje behagelig for babyen,noe annet for meg men synes det er kos å kjenne på all aktivitet der inne da,det skal sies.

Nattinatt!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)