tirsdag 28. august 2012

Kveldskos


Når kroppen er stappfull av vann,føttene er hovne og hendene verker,ja da er det sannelig godt å krype opp i sofakroken med vannmelon,et stort glass melk og jordbær-yoghurt.
Herre,når skal disse cravingsene ta slutt?
Vell,sunn kveldskos er det iallefall.
Dagen har gått med til bl.a maling av listverk på gjesterommet/kontoret vårt mens min kjære har vært på skolen. Det går ikke så fort med meg men så lenge jeg tar det i mitt tempo så blir det iallefall gjort,det er det viktigste.
Har store planer om å få sortert alle babyklærne i morgen men vi får se hvor langt jeg kommer...
litt rier her og der har kommet og gått siden i går så jeg tar det med ro.

Ikke lenge til kjæresten kommer hjem nå,han og pappaen min er på verkstedet til pappa for å heftgrunne vugga til babyen.
De stoffene skal ikke jeg drive å sniffe inn så jeg skal gjøre mitt når vi kommer til malinga istedet.
Gleder meg til å se resultatet og ikke minst til å vugge bebisen vår i søvn i den!
Bilder kommer selvsagt..



2 kommentarer:

  1. Så koselig med forberedelse.
    Lykke til med innspurten. Ha ei god natt
    Klem Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,det er veldig koselig;) Tusen takk for det! Klem<3

      Slett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)