onsdag 8. august 2012

Frisørprodukter til redusert pris



Vi alle har vell kjøpt frisørprodukter etter et frisørbesøk fordi vi ble så fristet av frisøren som solgte inn produktet mens vi satt i stolen.
Enten det var shampoo,balsam,styling eller hårkurer.

Jeg har selv jobbet på flere salonger som frisør men uansett personalrabatt og salg så har ingen kunnet måle seg med prisene til Blush.no.
Blush er en nettside som selger hårprodukter,sminke osv til kraftig redusert pris,noe jeg alltid har benyttet meg av.
Ser ingen grunn til at jeg skal bruke mer penger enn jeg må og siden jeg ikke jobber på salong nå så kan jeg dermed anbefale denne siden også:-)

I dag har Blush.no startet salget sitt med Tigi Tweens.
Det er 750ml-flasker med shampoo og balsam til prisen av 269,-

De kommer i pumpeflasker og det vil si at du bruker mindre av produktene enn ellers,som igjen fører til at produktene varer lengre.

Håret mitt blir vasket hver dag og jeg har slike flasker i 4-6 mnd`er.
Hvis du deretter regner litt på det vil det si at du sparer deg masse penger på å kjøpe såpass store flasker istedet for å kjøpe små flasker til over hundre-lappen hver eller annenhver mnd.

Jeg anbefaler denne nettsiden og produktene på eget initiativ,jeg har ikke et samarbeid med Blush.no overhodet.
Jeg har jobbet mye med Tigi-produktene tidligere,så det at nettsiden fører så mye salg på disse produktene,samt andre gode merker er jeg storfonøyd med!

Selv har jeg kjøpt Tigi Bedhead Styleshots shampoo og balsam i dag fordi håret mitt trenger massevis med volum,Fudge sin saltvannsspray som fungerer som gull hvis du vil ha en saltvanns-look/bedhead-look og som passer perfekt til bølgene og krøllene mine,samt hårprodukter til kjæresten.

Dette er supre gaver til både bursdag og jul også,noe familien min har satt stor pris på ihvertfall.

Det beste med hele nettsiden er at det er fraktfritt!
Prisene er så lave at skulle du kjøpe produkter som ikke fungerer på akkurat ditt hår så føler man at man hadde råd til å feile.Produktene er godt beskrevet så sjansen for at du feiler er relativt liten,evt spør en frisør først om du er usikker.

Lykke til med handelen! 








6 kommentarer:

  1. Supert tips! Kommer sikkert til å titte innom for å se om jeg kanskje skal vurdere å bytte shampoo til noe av litt bedre kvalitet enn vanlig dagligvarehandel-shampoo. Er ikke så flink med dette å skjemme meg selv bort med ordentlig shampoo og balsam og sånn...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant?;) Når prisene ligger på rundt det samme som i dagligvare men med bedre kvalitet så velger man selvsagt kvaliteten! Unn deg en deilig hårkur i samma slengen,det er såååå deilig å sitte med en kur i håret en hel kveld og virkelig kjenne at håret jubler;p Vi er for dårlige til å skjemme bort oss selv men med disse prisene går det faktisk an!

      Slett
  2. Anbefale strawberrynet.com,også fraktfrit å enda bedre kampanja å pris:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har vært innom dær men syns liksom Blush e best:) Men d e smak å behag,har hendt sæ æ har bestilt gjennom strawberry hvis dæm har vært utsolgt for produktet på Blush;)

      Slett
  3. Strawberry og Blush er fake. Frisører prøver å si i fra å råde folk om å ikke kjøpe slike produkter. Bare sier i fra;) Hilsen en glad frisør

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Jeg var selv skeptisk til hvorfor de kunne selge det så billig og grunnen er fordi nettsiden ikke har et mellomledd.
      Det er sagt både òg om begge sidene og andre nettsider som tilbyr det samme og hadde det vært fake har ikke de fått lov til å drive å selge,privatprodukter er ulovlig i Norge.Blush er en norsk nettside,derfor hete de Blush.NO og ikke Blush.COM. Ingen butikker eller nettsider har lov til å utgi produktene til å være ekte hvis de ikke er det,da hadde de blitt saksøkt for lenge siden fra alle merkene de selger ifra.
      Så produktene fra Blush er ekte,ingen tvil om det,så derifra kan man trygt bestille og være sikker på at man får ekte varer! :)

      Slett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)