søndag 2. september 2012

Følelsen..



...av å ikke strekke til er helt forferdelig spør du meg!
Fra å være ganske uavhengig til å plutselig måtte ha hjelp til den enkleste ting er ikke særlig god.
I dag er kroppen helt utladet og det er absolutt ingenting å gjøre med den saken enn å holde seg i ro å bare lade batteriene igjen.Jeg føler meg kvalm og svimmel,kroppen er doven av alt vannet og lårene og ryggen har mye smerter.
Kanskje ikke så rart med bare få dager unna terminen og med et relativt høyt aktivitetsnivå i går.
Nuvell,nok klaging...noe har jeg ihvertfall gledet meg til i dag og det er en date med kjæresten.
Vi skal på en thai-resturant i byen å spise god mat!
Kanskje den siste daten vi får alene før babyen kommer,man vet aldri:-)
Rekker å sløve en god stund til i sengen før vi skal ut.




2 kommentarer:

  1. Usj ingen god følese!
    Det er ikke alltid bare bare
    å bære frem disse barna ;)
    Det er helt sikkert!!

    Nå er det heldigvis ikke lenge igjen før du får hilse på skatten i magen heller ser jeg :)
    Spennende!!

    Håper og tror at litt sløving i sengen gjør susen for deg, så får du ha en fin fin kveld ute med kjærsten din etterpå..

    Har aldri vært inne på bloggen din før,
    men likte meg godt her så jeg har lyst til å følge dere videre, legger meg til som følger å bloggen håper det er i ok :)

    Klem/Camilla.

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei,det skal være sikkert men det frister absolutt til gjentakelse så dette blir ikke siste gang!;) Koser meg som gravid til tross for noen av plagene man får.Tusen takk for det,kjempekoselig med slike kommentarer..og følg meg gjerne videre,alltid kos med slike hyggelige lesere som deg!;)
      Ha en riktig fin kveld! Stor klem<3

      Slett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)