tirsdag 27. november 2012

Pakke opp,pakke ned


Det er når klærne blir for trange til Miemor at man skjønner i hvilken fart hun vokser i.
Lillejenta som var så bittelita når hun kom fra sykehuset at ingen av klærne i str.50 passet engang.

Husker jeg var rimelig frustrert over å ikke ha klær som passet så jeg måtte våge meg bort på kjøpesentret i smerter etter fødselen for å kjøpe klær i str.44 til henne!
Nå,11 uker etterpå bruker hun allerede 56-62 og det meste av str.50 er pakket ned og der skal klærne ligge å vente på
nestemann;-)
Jeg tar opp en og en størrelse,og når klærne er for trange/korte så blir de vasket,lagt ned i esker igjen og dermed bært i kjelleren.

Nesten litt vemodig å pakke vekk tøyet synes jeg,men samt også veldig stas at hun blir større og større.
Alle klærne vi har fått i gaver er i str 62 så det var når jeg pakket opp eska med den størrelsen jeg skjønte at prinsessa hadde sykt mye klær.
Vi må nok bruke en del skift om dagen hvis vi skal rekke å bruke alt mer enn to ganger!
Mye er nytt og en del er arvet fra tantebarn og fra meg når jeg var lita.
Veldig gøy å pynte opp dokka i klær man selv har brukt,da de klærne bærer et søtt preg av 80-tallet;-)



5 kommentarer:

  1. Ja de vokser utrolig fort :) Ina er snart 7 uker og bruker 56..62.. Litt etter som hvilket sted det er kjøpt :)

    Ta gjerne turen innom :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,huff,nesten trist vettu;) Du må sende meg en ny mail,kommer meg ikke inn på bloggen din,kom meg bare inn den ene gangen!:(

      Slett
  2. Er litt trist å må pakke bort klær, ja. Snart forsvinner alt i 50/56 her :(
    Bruker 62 også, selv om noe er litt stort enda :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvor gammel er Emilie nå da?:) Ja,noe er stort i 62 her også,spørs hvor det er kjøpt!

      Slett
  3. Erica er 16uker i dag :) Får mye kommentarer på at hun er lang og tynn, men jeg synes nå hun er en liten goklump :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)