mandag 19. november 2012

Hurra for bæsj!


Ja,er det ikke rart hva vi fleste jenter gleder oss over når vi er blitt mammaer? 

Etter man er blitt mor inneholder de små hverdagsgledene noe helt annet enn en ny Essie negellakk eller å finne et ikke-mugla brød på kjøkkenbenken,men det inneholder nettopp gleden for litt bæsj i bleien etter at kid`en din ikke har bæsja på over ei uke! 

At noe så ekkelt som bæsj skulle få så stor jubel fra meg var rimelig utenkelig for meg før,men slik er det altså blitt!
Bæsj,en rap etter et måltid og en fjert stiller seg på lik linje faktisk.

Ja...jeg er altså blitt en mamma som finner gleden i de enkleste ting men det er ting som kan være vanskelig nok for en liten baby:-) 






2 kommentarer:

  1. Hehe, så sant så sant.
    Trodde ALDRI at det å våkne tidlig en Lørdags morgen til en skikkelig bæsjebleie var noe å juble for...Men det er det altså blitt :P
    Trodde heller aldri at jeg skulle blir så begeistret over at hun fiser eller raper, hehe. Hadde ikke trodd at en fis skulle gjøre at jeg lyser opp og sier "neeei, så flink du er, vennen min...Får håpe det kommer en bæsj snart også".
    Utrolig hva man gleder seg over som Mamma :P

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe,kjenner meg igjen der ja:) Utrolig men ganske godt også:)

      Slett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)