mandag 26. november 2012

Dåps-planlegging


Endelig godt i gang med planlegging av dåpen til vår lille Mie.
Dåps-invitasjonene er bestilt og er pr i dag under produksjon og ventes i postkassen om få dager.

Jeg skulle egentlig håndlage de selv men tiden strekker bare ikke til så da laget jeg de på nettet istedet,kjapt,enkelt og billig. 
Vi har vært til fotograf Martine å tatt bilder så da fikk vi brukt et av de til invitasjonene også.
Er veldig fornøyd! 

Om et par timer drar jeg,Mie og mamma til Ikea for å kjøpe inn litt lys,telys-glass osv.
Jeg har all pynt og dekorasjon til dåpen klar oppi hodet mitt så det nytter ikke å vike bort fra den planen nå,slik er det og slik blir det:-) 

Pappaen liker alle idèene mine uansett,han er vell inneforstått med at det er det enkleste å bare være enig tror jeg,hihi.




Lokalet,prest og kirke er fikset,mat og kaffe er handlet inn.
Nå mangler blomster,lys,dekorasjoner,bordkort,kaker og brus.

Dåpen blir den 6.januar så vi har enda litt tid,men julestresset kommer imellom planleggingen også, så det er greit å være ute i god tid så man slipper å stresse så fælt den første uken på nyåret.
Mamma skal ordne med dåpskjolen som jeg selv,samt andre i familien ble døpt i,så jeg slipper heldigvis å kjøpe noen dåpskjole som jeg ser så mange andre må.

Da skulle det meste være klart,det gjelder bare å sette igang med det som kan ordnes med nå og ta resten når den tid kommer.

Ønsker dere en riktig god dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)