lørdag 10. november 2012

Lørdagshygge


Dagen begynte som vanlig med et stort smil fra verdens nydeligste datter!
Hva er vell bedre å våkne opp til?
Jeg synes iallefall det er den mest fantastiske måten å våkne opp på,finnes ikke trøtt heller når man våkner til det synet<3
Vi har kost oss sammen vi tre i dag på en del ærender og vindusshopping.
På menyen i kveld står det pinnekjøtt med tilbehør og vi gleder oss som små barn,både jeg og Tom.
Snart blir det bading,kos og legging av Mie før "voksen-kvelden" begynner:-)
I morgen er det feiring av den første farsdagen her i huset,det ser jeg fram til.


Ha en riktig god kveld!


2 kommentarer:

  1. Herlig måte og starte dagen på ! Vi gjør akkuratt det samme <3

    SvarSlett
  2. Finnes ikke bedre;) Send meg en ny mail med bloggen din,kommer meg ikke inn!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)