onsdag 7. november 2012

Nybakt mamma = Ny garderobe


Av en eller en annen grunn så liker jeg ikke noen av klærne mine lengre.
Ingenting jeg brukte før jeg ble gravid faller i smak hos meg lengre,som om jeg er blitt en totalt annen person.
Jeg har jo blitt en mamma men jeg er jo den samme som før...bare mer ansvarlig og alt det som følger med når man er blitt en mor...trodde ikke at jeg skulle endre klesstil fordi om.
Klærne passer og klærne er fine men akk nei,så derfor er dette en god grunn til å skifte ut hele rublet!
Hurra for nettshopping!!

Denne gangen fra Gina Tricot: 


Denne skal vises fram under en litt gjennomsiktig genser eller under en genser med bar rygg...
På neste bytur kanskje?




Med en nude-genser kan man bruke skarpe farger.
En annen farge enn det svarte jeg har for vane å velge!




T-shirts går det mye av her i heimen...elsker det!




Leopard-print går aldri av moten...hurra for det!

Tror jeg snart kan kalle meg selv for dronninga over skjerf!
Så simpelt å strikke selv,men så enkelt å kjøpe ferdigstrikket;-)
Jeg bruker skjerf til alt,sommer som vinter.


Mer skjerf...men denne er inkludert hette!
Så praktisk da gitt..


En baseball-genser har det alltid vært i skapet mitt...denne gangen i grå.

Gleder meg til første pakke med klær kommer!
Ikke at noen av klærne var så spesielle men de er tøffe og praktiske,samt ungdommelige.
Ikke noe kjerring her i gården nei:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)