onsdag 14. november 2012

I egen seng


Siden kolikken til lille Mie er mye bedre nå (så godt som borte),
så er det på tide å flytte henne tilbake i egen seng.
Hun har sovet mellom meg og Tom når det sto på som verst så hun har ikke sovet i egen seng på ca 5 uker.
Hun la seg i 21-tiden i kveld og da var hun halvveis våken når jeg la henne.
Skal prøve å ikke bysse henne i søvn men la henne sovne selv i senga.
Skal prøve iallefall,ikke sikkert det går.

Jeg synger 5 nattasanger og etter det sier jeg god natt,det er fast rutine.
Mens jeg sang i kveld sovnet hun imellomtiden så kvelden kunne jo ikke ha begynt bedre:-)
Spent på hva natta bringer,er forberedt på gråting og våkennatt men det kan jo hende jeg jeg tar feil.
Skal straks finne senga nå sånn at jeg får litt søvn før hun skal ha mat igjen.



Oppdaterer dere senere om hvordan natten ble...
Wish me good luck!!


1 kommentar:

  1. Så deilig at hun sovner selv da :) Ingen ting er bedre enn det :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)