mandag 24. desember 2012

Gledelig jul!



Enn at vi skulle få være så heldig å ha ei lita tulle denne julen,det har vi ventet lenge på!
Det er Mie`s første jul og vår første jul sammen som en familie.
I dag har vi kost oss med barne-tv,tent lys på gravene til våre kjære som ikke er blant oss lengre og pakket inn litt julegaver.Senere i dag skal vi til min kjære mamma for å spise julemiddag,ikke bare en rett men 3 om vi vil! Hun serverer lutefisk m/tilbehør,ribbe,småpølser,hjemmelaget kjøttkake og pinnekjøtt m/tilbehør...
Favorittmiddagen til hver og en av oss:-) Hun er en SUPERmamma,ingen tvil!
Jeg,Tom,Mie og hundene skal feire julaften sammen med mamma,min kjære storesøster,svogeren min og de tre tantebarna mine så det blir fullt hus i kveld.
Gleder oss stort!

Ønsker med dette alle ei riktig god jul,kos dere alle sammen!
Vår lille Mie 3 mnd.



1 kommentar:

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)