torsdag 10. januar 2013

Takk for i dag..


Godt nyttår kjære lesere og beklager for lite oppdatering på denne fronten.
Vi har vært travelt opptatt i julestria og med planlegging og gjennomføring av dåpen til Mie så det er først nå roen har senket seg.
Jeg har mye å skrive om fra både jula og fra dåpen men det får jeg ta senere.
Jeg skal straks finne senga etter en lang og krevende dag så det får bli med dette innlegget i kveld.

Vi ligger litt etter pga dåpen så derfor forsvant ikke julepynten før i dag men sannelig kom jeg ikke så langt at jeg fikk til å ta ned juletreet.
Mie har hatt en svært dårlig natt og dag så det har gått med til gråting og atter gråting med få smil innimellom i dag.
Duppene som varer både 1-3 timer har vart i bare 10-30 minutter og alt har egentlig bare vært feil.
Hun er ikke syk,tvert imot men jeg begynner å lure på om det er tennene som slår henne såpass ut eller om hun evt har voksesmerter.

Det er på slike dager hvor alt du gjør bare er feil,man ser litt fram mot leggetid slik at både mor og datter kan få pustet ut,legge seg til lading og gjøre seg klar til en helt ny dag i morgen hvor ting kan bli så mye bedre enn dagen før.

-"Takk for i dag,mamma elsker deg,sees i morgen" og vips var lillemor sovnet i armkroken min...vugget i søvne selvsagt siden alt annet var uakseptabelt hos prinsessen i kveld.


Så neida,prinsessen smiler ikke hele tiden,bare nesten.
Nå håper vi på en bedre dag i morgen,hvor det er mer smil og latter enn sutring og gråting.





2 kommentarer:

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)