fredag 14. desember 2012

Kjære julenissen..


Vanligvis pleier jeg å ha ønskelista rimelig klar innen nå men i år var det litt vanskelig faktisk.
Men,noe er det jo alltid:

Abonnement hos Bladkongen.no på disse bladene:


Rom 1,2,3 og Mamma.

City syd-gavekort

Gavekort hos Ikea så vi kan få ferdig det siste på badet og kontoret:




Penger så jeg kan få tatovert ferdig arma mi og penger slik at jeg får startet opp det "lille" prosjektet som jeg har snakket om til de nærmeste:




Hvite strikkede puter med knapper fra Ikea,149,- stk.
Lignende som disse:



Hvit mobil Samsung S3:





Stooor krølltang fra OBH Nordica:


Støvlett med høy hæl (finsko til vinteren) fra Din Sko kr 399,-: 





Diamantsmykke som jeg kan bruke til hverdags og til fest,f.eks noe slikt som dette:




Pynteting og engler:





1 kommentar:

  1. Mange fine ønsker ;) Får se hva nissen kommer m da :)

    Har sendt invitasjon til veropia@msn.com flere ganger.. Har du ikke fått den nå så går det nok ikke :(

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)