lørdag 8. desember 2012

3mnd`er



Tenk at vår kjære Mie Elisabeth ble hele 3 måneder i går,7.12.12!
Som tiden flyr avgårde!
Er så gøy å se henne utvikle seg og gjøre nye forskjellige ting,dag for dag.

Lillemor kan nå ligge på magen og holde overkroppen oppe lenge og hun "gurgler" i ett sett.
Hun elsker å smile og hun har funnet at hendene er såååå gode å putte i munnen for å smatte på.
Hun har ledd bittelitt for første gang når jeg kilte henne oppi nakken men hun har ikke ledd sånn skikkelig enda.
Mie følger med mammaen sin med falkeblikk,hun vet ved stadighet hvor jeg befinner meg i rommet.
Elsker å kjøre bil men hater å bli bært ned trappa.
Da spenner hun hele kroppen og holder pusten så vi må ta en pause midt i trappa så hun får pustet litt igjen,hihi.
Hun elsker tv`en og kan sitte lenge å observere og smile til de store kontrastene og fargene som kommer på skjermen.
Hun har også akkurat funnet ut at det er en baby i speilet (altså seg selv) som hun smiler og gurgler til.

Utvikling er det iallefall,er spent på 3-mnd`ers kontrollen som vi skal på den 13.desember.
Jeg gruer meg ihvertfall for de vaksinene hun må ta i hvert lår men det må jo bare gjøres..huff.

Lørdagskvelden tilbringes alene siden kjæresten er på "pepperkakebaking" hos en kompis med flere andre kompiser...de får kalle det hva de vil men alkohyler er det iallefall nok av der;-)
Jeg for min del nyter litt sjokolade og en iskald Munkholm. 
Tror nok jeg skal finne senga snart så jeg er litt opplagt til Mie våkner for mer mat om noen få timer.

Ha en god lørdagskveld dere!

2 kommentarer:

  1. Aww så artig når de lærer nye ting :D Jenta mi er 2 mnd snart.. Og her går det frmover i full fart :)

    Ps- kommer du inn på bloggen min ? hører aldri noe fra deg :(

    God jul ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,veldig stas! Skal si tiden går fort! ;) Nei,jeg har skrevet til deg tidligere her innpå at jeg ikke kommer meg inn:( Send meg en ny mail er du snill...jeg kom meg bare inn den ene gangen! ;/

      Slett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)