torsdag 20. desember 2012

Med stormskritt


Ja,nå er det sannelig ikke lenge til julaften igjen og her sitter jeg litt sjokkert på en måte.
Sjokkert over at jeg har gått hele desember uten noe som helst julefølelse.

Rundvaskinga,innkjøpene og julestresset var heller ikke på plass...det vil si,ikke på plass før i dag!
Noen gaver kjøpte jeg allerede i oktober men det ble liksom bare med det.
Handlet ikke flere gaver før i går da jeg og Mie dro ut en tur men det er jo måte på hvor lenge en liten baby orker så vi var ute et par-tre timer før vi dro hjem igjen.

I dag sendte jeg min kjære som tok med seg Mie på en liten tur ut,mens jeg fikk vasket og ryddet her hjemme,ble så fint atte.Nå mangler det bare gulvvask og litt småtteri.
Julegavene koser jeg meg med å pakke inn på kveldstid så det er ingen hast.

Vanligvis bruker vi å pynte juletreet og resten av huset på lillejulaften men i år vil jeg gjerne prøve å gjøre meg ferdig innen i morgen eller lørdag,ganske enkelt fordi jeg vil kose meg mest mulig med kjæresten og Mie på lillejulaften.Ingen av de har "godt av" at mor i huset svimser og har kort lunte fordi jeg er så stressa i siste liten;-)

Skal straks finne senga med kjæresten nå,vi skal nemlig tidlig opp i morgen for å dra til City Syd for å gjøre oss ferdig med handling av mat og alt som hører med til julen.
Best å dra dit når det åpner så vi slipper alt kaoset.

God natt dere!


1 kommentar:

  1. Lykke til m handlingen.. Best og være tidlig ute ja.. Det kaoset er heeelt jævelig når det står på som verst :O)

    God jul :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)