tirsdag 9. oktober 2012

Trilletur i høstværet


Det beste jeg vet er høsten og alle de flotte fargene!
Det at det i tillegg er litt kaldt ute er bare et plusspoeng,da er det ekstra godt å komme inn igjen for å varme seg på noe godt å drikke.
Jeg er kry som en hane der jeg går å triller på verdens flotteste vogn med verdens nydeligste baby og det vises nok lang vei:-)
Pappa sa det vistes iallefall!

Fikk gått meg en god tur i dag mens sola var frem.
Godt å kjenne at kondisen så smått begynner å komme seg til normalen igjen.
14 dager til jeg skal begynne å trene nå...da er det 6 uker siden fødselen og det er anbefalt å vente til da. 
Jeg la på meg ca 20 kg under graviditeten og jeg mangler ca 8 kg igjen så det skal bli godt å få bort de siste kiloene.






4 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du er stolt når du går rundt med vogna...Er det selv jeg :)
    Kenta mener at det er jeg som skal trille når vi går tur, for ifølge han "gløder" jeg når jeg går med vogna :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlig! Pappaen gløder om kapp med meg så vi sloss nærmest om vogna,hihi:D En herlig tid dette<3

      Slett
  2. Høsten er fantastisk :)

    Jeg gleder meg bare mer og mer til den lille kommer.. Og ikke minst når jeg hører om slike fine turer som dette :) Herlig

    Ta gjerne turen innom :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh,bare gled deg...du har så mye å se frem til!:) Nyt tiden og hvil deg i massevis,det trenger du!:) Stemmer,det var du som sendte meg mail? Det har gått i glemmeboka men skal ta turen innom:)

      Klem.

      Slett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)