torsdag 25. oktober 2012

En ny baby



Etter 3 ganger med behandling hos kiropraktor og 1 hos manuellterapeut,har vår lille Mie blitt MYE bedre.
Når jeg ringte manuellterapeuten første gangen var det 14 dager`s ventetid og det var 14 dager for mye akkurat da.
Derfor prøvde vi kiropraktor imellomtiden,noe som hjalp mye etter den siste gangen,i går.
Jeg fikk uansett en time før jeg egentlig hadde den avtalte timen hos manuellterapeuten for å "ta det siste" som gjorde at jenta vår gråt sånn.
Begge er enige,det er låsninger i nakken som gjør til at Mie Elisabeth gråter så intenst og har mye luftsmerter (kolikk).
I dag er hun som en helt annen baby og natten har vært fantastisk.Vi har fått søvn alle mann og i dag har jeg kunnet gått fra henne imens hun har sittet i vippestolen,uten at hun har grått.
Helt nydelig,spør du meg!

Vi skal til manuellterapeuten en tur til neste uke også,men siden hun er så mye bedre så tror jeg kanskje det blir den siste også.
Nydeligste jenta ligger å sover søtt på babypleddet sitt <3 

Resten av kvelden skal tilbringes på sofaen med levende lys.
Ute er det snøstorm og jeg må få si;- Det skal bli koselig å gå seg en tur i nysnøen med barnevogna når stormen har lagt seg...kanskje i morgen? 








2 kommentarer:

  1. Så bra at den lille har det bedre.. Ingen ting er bedre enn det <3


    ta gjerne turen innom :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei,det har du rett i! Blir bra når hun blir 3-4 mnd så vi mest sannsynlig blir kvitt det helt og for bestandig :-)

      Slett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)