onsdag 3. oktober 2012

Dagens Baby


Vår vakre Mie ble "dagens baby" i dag på Instagram!
Såååå koselig og det smelter jo selvsagt et nybakt mammahjerte;-) 

De skrev riktignok Elisabeth med Z men det gjør ingenting,jeg er stolt og glad.

Sånn ellers så går det veldig bra med oss!
Jeg er i gang med "Fødselshistorien" så den kommer i en av de nærmeste dagene.

Dagen i dag har vi kost oss i massevis innendørs i det hustrige høstværet som har vært ute.
På kvelden var vi til søteste Tove som fikk hilse på Mie for første gang.
Kjempekoselig besøk! 

Skulle egentlig på ny-åpning av et nytt kjøpesenter som åpnet i kveld men det ble til at vi valgte å ta turen senere istedet når folkemassen har gitt seg litt.
Gleder meg!

Nå venter jeg bare på at lillejenta skal våkne for hun ligger i bilstolen å sover enda etter bilturen fra Tove.
Har ikke hjerte til å vekke henne,men når hun våkner skal vi ta oss et bad før det er tid for kvelds-stellet.

Følg meg gjerne på Instagram forresten:
@veronikamoen





2 kommentarer:

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)