onsdag 17. oktober 2012

6-ukers kontroll


Ja,enn det..vårt lille nurk blir hele 6 uker på fredag!
Tiden går sannelig fort men jeg synes det er gøy at hun blir større.
Det er nå man får både blikk-kontakt,godlyder og smil fra henne...det er så koselig.
Gleder meg til alle de små men likevel de store øyeblikkene fremover.

Var på 6-ukers kontroll på helsestasjonen i går og der var det bare skryt å få.
Mie vokser i en fart og hun veier nå hele 4530 gram og er 38,2 cm rundt hodet.
De skal ikke måle lengden hennes før 3-måneders kontrollen.Var litt spent på den jeg men jeg kan jo måle selv også..bare ikke rotet meg til å gjøre det.
Hun er usedvanlig sterk i armene,hode og nakke ifølge legen,noe vi har merket godt selv også.
Favorittsiden hennes er mot venstre så det vi skal øve på nå er å få henne mer over mot høyre.
Alt i alt er hun bare perfekt,men det visste jeg jo allerede,hihi!

Var til kiropraktoren for 2.gang i dag også.
Hun er enda stiv i nakke og skuldre så kiropraktoren fikk knekt opp litt i dag også.
Hun er rolig når han holder på med ryggen hennes men når han kommer til skuldrene vræler hun for full hals så det er ingen tvil om at hun har vondt. Nå skal vi ikke tilbake før neste onsdag.
Har allerede sett en bedring,hun er ikke fullt så urolig nå lengre.
Håper at det blir bedre etter i dag også:-) 


Lillejenta ligger på stellebordet og er strålende fornøyd. 

Ønsker dere en fin høstkveld!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)