torsdag 6. september 2012

Hvordan ser du ut?



Ikke lenge til vi endelig får se vårt lille nusk og vi storgleder oss til å få vite både kjønn og hvem h*n ligner på!
Vi har tre navnevalg til begge kjønn,vi må se hva h*n passer best til først.
Enige om alle navn så det har vært et enkelt valg.
Jeg har alltid vært sikker på at jeg kom til å få ei jente først men når jeg ble gravid så fikk jeg en guttefølelse ganske fort.Tom tror det er ei jente så en av oss har rett uansett;-) 

Mange spør oss om hvorfor vi ikke vil vite kjønnet på babyen og det er ganske enkelt fordi vi liker å undre oss over hva det kan være og fødselen blir jo såååå spennende når vi endelig får vite det etter 9 måneder med nysgjerrighet!
De fleste skjønner ikke hvordan vi holder ut og andre spør hvordan vi gjør det med klær og farger.
Det er jo ingen sak,det finnes mange nøytrale farger som vi har kjøpt inn.
Vi har arvet mye klær fra søsteren min som fikk en gutt sist gang og jeg ser ingen grunn til at jenta vår ikke kan bruke litt blå-farger.Vi skal jo ikke kle henne som en gutt men f.eks en blå sparkebukse gjør jo ingenting.
Man blir fort nok lei av både rosa eller blått allikavell.

Vi har tippet litt ang størrelse og utseende på babyen også.
Både jeg og min kjære var ganske store når vi ble født men Tom Andrè tar virkelig kaka med sine 5,3kg og tro meg,jeg har spurt lege og jordmor om det er sjanser for at jeg skal føde en så stor baby men det er det ikke,heldigvis;-)

Når jeg ser på ultralyd-bildene så ser det ut til at babyen har oppstopper-nese og snusleppe!
Det må være fra pappaen for jeg har ingen av delene.
Lurer på om h*n blir like is-hvit i håret som vi begge var som små og om h*n får krøller.
Om h*n er spe og liten/lita eller stor og kraftig...
Skal bli spennende å se...verdens nydeligste i våre øyne blir det uansett.

Nå kan du bare komme lille venn så vi får møte deg og bli kjent med deg!
Teller dager..



3 kommentarer:

  1. <3<3<3<3<3 glæde mæ t å hør ja :)))))) men æ tippe gutt!! :D

    SvarSlett
  2. Skjønner ikke hvorfor man skal hige etter å vite kjønnet! :D det er jo så spennende å ikke vite kjønnet!! :D Vi skal vente med å vite kjønnet på nestemann også :D
    Lykke til når ting skjer!! Har også en følelse på gutt hihi :) Siden du sier så ;) hehe :)

    Stor, varm fødeklem til deg ;) ;) ;)

    SvarSlett
  3. Aww så herlige bilder :) Spennende og se hva det blir.. HAr foresten sendt deg invitasjon på mail nå.. Så du får legge igjen en liten lyd om du kommer inn :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)