lørdag 16. mars 2013

God lørdag!


Tross det flotte været vi hadde i dag så ble jeg stående inne å bake av alle ting.
Et godt vennepar av meg skal døpe sin vakre Nora i morgen og for å hjelpe til litt så tilbydde jeg meg å bake gulerot-muffins til selskapet i morgen.
Hyggelig det altså...måtte jo "prøve-smake" litt også så vi kosa oss bare inne vi.
Det ble faktisk bare med handling og baking i dag før det var dags for kveldsstell og bading av Mie så vi satser på en utedag i morgen med min kjære storesøster og hennes familie istedet;-)

Helga tilbringes bare til å slappe litt av innimellom og til å kose seg...
Vi går heldigvis mot vår og varmere tider og vi gleder oss veldig!
Teller dager..

Ønsker dere en riktig god kveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)