onsdag 27. februar 2013

Rosa bombe!


Når solen titter frem kan man allerede kjenne at den varmer skikkelig godt og det er så herlig!
Følelsen og lukten av vår er nesten det beste som finnes vil jeg påstå.
Våren fører med seg varme og av varme blir det mindre klær.
Lillejenta vår ble jo født i september,en fremdeles varm men også ganske hustrig måned,så hun har bare hatt heldresser,både tynne og tykke,helt til nå.
Ikke så praktisk når man skal på kjøpesenter eller i en varm bil,så når vi var på shopping på tirsdag så ble det ei vårjakke til Mie som det ble investert i.
Selv er jeg veldig glad for at det er kommet nye og mye flotte farger i butikkene,for når vi fikk jenta vår så var det som om en rosa bombe hadde gått av her hjemme.Rosa er fint det altså,men det kan jo bli litt for mye av det gode også,så her i heimen bruker jenta vår alle slags farger og hun har mye i blått,grønt,brunt,hvitt,lilla og rødt....Og rosa,selvfølgelig rosa:-)
Vårjakka det ble investert i har en nydelig lavendel-farge,en passe jakke til småturer ut og en som sikkert blir mye brukt framover i det skiftende været vi har.
Denne jakka er fra Name It og koster 229,-.

Hvis du går innpå www.nameit.com får du forresten 20% rabatt på det første kjøpet ditt,samt mange gode tilbud og nyheter.
Det eneste minuset er at jeg synes frakta er ganske dyr (79kr) så hvis man først skal handle,må man handle en del plagg i samme slengen slik at det er verdt frakta...det er min mening iallefall:-)
Ellers en flott nettbutikk med langt mere utvalg enn i butikkene.

Rart hvor innmari gøy det er blitt å kjøpe klær til prinsessa istedet for meg selv,hihi...
Dette vil jo ingen ende ta!

Husk forresten å melde deg på konkurransen jeg har gående HER!

Hvilke farger består klærne til din baby/ditt barn mest av?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)