onsdag 20. februar 2013

Photoshoot



Før jul leide vi et fotostudio i byen,slik at vi kunne ta litt bilder av Mie og hundene våre.

Vi ble ganske skuffet når vi kom dit for det viste seg at studioet hadde ødelagte blitz-lamper så fotograferingen som jeg gjorde selv ble temmelig tam og kjedelig.
Det var ikke før et par dager siden at jeg tok frem de gamle bildene for å se om jeg klarte å redigere de så de ble litt bedre.
Det ble en del arbeid i forhold til lys og kontraster men sier meg ok fornøyd med resultatet:-)
Annen finpuss på bildene får jeg ta senere,det bruker jeg et mer "avansert" redigerings-program på.


Dette er våre nydelige hunder,Leo på 3 år og Bling på 8 år: 
Og noen få bilder av prinsessen vår når hun var 3mnd gammel: 

Hva synes du? 


4 kommentarer:

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)