mandag 11. februar 2013

Den første morsdagen


Jeg var gravid i fjor på morsdagen men den var ikke særlig hyggelig...jeg lå i spybøtta og ba til høyere makter om å få slippe mer,så morsdagen i år var betraktelig mer hyggelig:-)
På lørdagen fikk jeg sove så lenge jeg ville og på morsdagen ville jeg stå opp sammen verdens herligste Miemor...hadde ikke hjerte til å sove bort den første ordentlige morsdagen.
Jeg fikk et nydelig armbånd på sengen da jeg våknet og når jeg skulle ordne håret mitt så lå det sannelig en gave i hylla mi på badet også.Inni pakken lå det en splitter ny,stor krølltang som jeg har ønsket meg så altfor lenge! 
Den lager slike nydelige "Hollywood-lokker" vettu.
Jeg hadde tatt meg til takke med en blomsterkvast og et kort jeg altså men jeg sa selvsagt ikke nei takk til disse flotte gavene! 
Sukk,kjæresten min er sååååå snill!!

Senere på dagen gikk turen til mamma der vi skulle feire både morsdag,3-årsdag til tantebarnet mitt og fastelaven.
Feiringen var kjempekoselig og det beste av alt var at i morsdags-gave til min kjære mamma så hadde jeg kjøpt blomster og to Flax-lodd. Mamma har opp igjennom årene fått alle mulige tenkelige ting med "verdens beste mamma" på,så hun setter heller pris på blomster og ting som kan 
"brukes opp".
Etter litt iherdig skraping av Flax-loddene så vi at hun hadde vunnet 500,- kr!
Det var så stas,så da kunne verdens beste mamma kjøpe noe fint til seg selv:-)
 Alt i alt en kjempeflott dag med kaker,gaver og masse familiekos,blir ikke bedre enn det.


Mie er faktisk blitt 5mnd`er allerede...hvor blir det av den bittelille babyen min?? 





2 kommentarer:

  1. Godt du hadde en bedre morsdag i år :D Så søte bilder av Mie..

    Vi hadde Dåp på morsdagen.. Så vi tar en mini feiring til helgen i stede :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det!!;) Åh,deilig å være ferdig med dåpen da,bra det endelig ble:)

      Slett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)