onsdag 5. juni 2013

Photoshoot hos Frk.Eilertsen


Frk.Eilertsen eller Martine som hun heter er en gammel klassevenninne av meg og en kjempeflink fotograf.
For et par uker tilbake var Mie så heldig å få være modell for henne og det gikk kjempebra!
Vi hadde med flere antrekk så vi fikk prøvd litt forskjellig og jeg synes selvfølgelig det er storstas å få så mange flotte bilder av dukka vår som oppførte seg eksemplarisk på fotograferinga:-) 

Og på eget initiativ må jeg få skryte av den flinke fotografen! 

Martine har et eget studio hjemme i sin egen stue der hun har forskjellige bakrunner,rekvisitter og proft utstyr som hun behersker med stø hånd. Hun har et kjempegodt lag med babyer og barn som med ungdom,dyr og voksne. 
Jeg er så heldig å ha fått se Martine utvikle seg fra amatørfotograf til en ordentlig god fotograf på kort tid og hun fortsetter hele tiden å prestere og imponere i positiv retning.
Er så utrolig fornøyd med bildene så nå gleder vi oss til nyfødt-fotografering av babyen vår som kommer om noen mnd og til 1-års fotografering av Mie og det stopper nok ikke der heller kjenner jeg meg rett:-) 

Skulle du bo i Trondheim og ønske å ta bilder av deg selv,familien,bryllup,graviditeten,etc ute eller inne så anbefaler jeg deg til å kontakte Martine på hennes Facebook-side:
 Frk Eilertsen Photography 
eller å gå inn på hjemmesiden hennes,Frk.Eilertsen.no som hun oppdaterer jevnlig med nye,flotte og fine bilder som hun har tatt. 
Inne på hjemmesiden finner du priser og all av info du trenger!
(Dyktig OG billig i pris,et supert tilbud spør du meg!)

Her er noen skrytebilder av Mie Elisabeth som jeg har satt sammen til en aldri så liten montasje for å få plass til alle;-)



Ah,forelska i disse bildene,de blir å komme på veggen i nærmeste fremtid:-)
Hva synes du?
Og har du vært hos Frk.Eilertsen før? 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)