tirsdag 14. mai 2013

Lille bollefrø


Etter uker med intens kvalme og migrene så er jeg endelig på bedringens vei,nå er det på tide å nyte svangerskapet!
Jeg går på kvalmestillende tabletter som hjelper meg mye selv om jeg blir ekstremt trøtt av de.
Heller trøtt enn kvalm så nå får jeg håpe jeg klarer å oppdatere litt oftere her på bloggen heretter.

Magen vokser i rekordfart,mye fortere og større enn sist gang,så vi driver å tuller om at det kanskje skjuler seg tvillinger der inne.Tiden får vise,vi har fått ultralyd den 4.juni og vi gleder oss kjempemasse til å se det nye familiemedlemmet.
Krysser fingrene for at babyen ikke røper kjønnet sitt,for som skrevet tidligere så skal vi ikke vite om det er en gutt eller ei jente jeg bærer på denne gangen heller:-)
Spennende!
Ellers har jeg lite nytt å melde siden dagene har vært tilbringt mye på sofaen i nærmest fosterstilling,men nå er det altså håp framover.
Lillemor sover dupp for øyeblikket og når hun våkner skal vi trille til City Syd i godt selskap med ei venninne av meg,Camilla og hennes lille Nora som er 1 mnd yngre enn Mie.
Gleder meg til venninneprat,lunch og shopping!

Ha en god dag dere!


Photo by veronikamoen







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)